Een terugblik op Carnaval

Het was een groot feest in de school op vrijdag 9 februari!  Zowel de leerlingen als teamleden waren verkleed en we hebben de meest mooie en originele outfits gezien. Jente, Hidde en Jesper uit groep 4 schreven het volgende verslag:

Carnaval
We gaan het over carnaval hebben. Vrijdag hebben wij carnaval gevierd. Iedereen was verkleed. Er waren veel legermannen, prinsessen en kinderen verkleed als star wars. In de middag gingen we naar de grote gymzaal om de playback show te houden. Er waren negen optredens. Uit elke klas was er 1 optreden. Er was een jury. Dat waren Thomas, Victor, Sacha en Nando. Uit onze klas gingen Reinier, Maarten, Sebastiaan, Fedde en Hugo optreden. Ze deden een dansje op het nummer good feeling. Aan het eind van de playbackshow is de winnaar Mathilde geworden uit groep 6. Op de tweede plaats is geëindigd Jobbe uit groep 3. En op derde plaats is onze groep geëindigd. Matilde heeft een grote beker gewonnen. Na de playbackshow gingen we de polonaise lopen op harde muziek. Daarna ging elke groep weer terug naar zijn eigen klas. Het was een leuke carnaval middag.

• kleuters.jpg