Avondvierdaagse

Van maandag 28 mei t/m donderdag 31 mei vindt in Voorburg de 42e editie van de avondvierdaagse plaats. Wij willen graag als school samen de 5 km lopen. Wandelen u en/of uw kinderen ook mee?

Praktische informatie:

• Starttijd: om 18.30 uur
  • Verzamelen: bij de vlag van de St Maartensschool, bij VEO clubhuis (sportpark Westvliet, Groene Zoom 4B)
  • Eindtijd: om 21.00 uur, dan sluit ook de stempelpost bij VEO clubhuis
  • Inschrijfgeld: € 4,50 per persoon (bij voorinschrijving via school, anders € 5,00 bij de organisatie zelf).
  • Inschrijving: door middel van het via Digiduif of via uw kind verstrekte antwoordformulier. Graag uiterlijk woensdag 23 mei volledig ingevuld en met gepast geld in een envelop inleveren bij de leerkracht van uw kind.  Na deze datum is inschrijven via de Oudervereniging niet meer mogelijk.
  • Alle deelnemende kinderen krijgen op maandag 28 mei 2018 een school T-shirt die over de eigen kleding aangetrokken kan worden.
  • Op de laatste avond lopen we achter het muziekcorps aan naar de eindbestemming, het VEO veld. Daar levert iedereen het school T-shirts in (neemt/geeft u dus een eigen shirt mee). In ruil daarvoor krijgen de kinderen hun medaille.

Belangrijk:

• Het kunstgrasveld bij VEO mag niet betreden worden.
  • De Oudervereniging is niet verantwoordelijk voor de meelopende kinderen. Wilt u meehelpen en ervoor zorgen dat de kinderen achter de schoolvlag blijven lopen?

Wij hebben er weer veel zin in en hopen op een grote opkomst!

Met vriendelijke groet namens de Oudervereniging,

Danny Hilgersom en Ilse Rolf

• avond4.jpg