Afscheid juf Elly

Vandaag hebben wij afscheid genomen van onze gymleerkracht juf Elly. Na maar liefst 44 jaar met heel veel passie en betrokkenheid bewegingsonderwijs gegeven te hebben op de St. Maartensschool gaat Elly genieten van een welverdiend pensioen.

Vanmorgen werd zij door alle leerlingen toegezongen met een speciaal  voor haar gemaakt lied op de melodie van 'Fitlala'. Ook hadden de leerlingen per groep een toepasselijke afscheidsposter voor juf Elly gemaakt.

Na schooltijd is Elly in het zonnetje gezet door het St. Maartensteam en oud-collega's. Ook werd door de Oudervereniging namens alle ouders en de Oudervereniging zelf een afscheidskado overhandigd.

Wij zijn Elly dankbaar voor het goede bewegingsonderwijs dat zij al die jaren gegeven heeft, waarbij zij altijd oog had voor het individuele kind en het belang van bewegen hoog in het vaandel had staan. Dat hebben wij zeer gewaardeerd. Een fijne collega die we gaan missen en heel veel geluk wensen!

• Elly20gr207.jpg