Projectweek Romeinen

Deze week start de projectweek met een mooi thema: 'De Romeinen'. Het thema sluit goed aan bij onze nieuwe schoolplein, waar accenten uit het Romeinse tijdperk in verwerkt gaan worden.

In elke groep wordt hard gewerkt, o.a. ook aan creatieve Romeinse opdrachten. Zo maakten de leerlingen van groep 1/2d en van groep 6 op de wand in de hal van onze school een Romeinse tempel.  Op het MaartensFamilieFeest op donderdag 28 juni kunnen alle andere werken bewonderd worden.

In de groepen 1 t/m 4 komt een gastdocent van het Rijksmuseum van Oudheden vertellen over de Romeinen. De groepen 5 t/m 8 hebben al eerder het museum bezocht.

Kortom een leerzame periode met een mooie afsluiting op het MaartensFamilieFeest!

• Romeinen.jpg