Koningsspelen

Vrijdag 12 april jongstleden hebben alle leerlingen van de Maartensschool met veel plezier meegedaan aan de Koningsspelen.

De Koningsspelen is een jaarlijkse sportdag die op de laatste vrijdag voor Koningsdag wordt georganiseerd. Alle kinderen van school verzamelden op de velden van voetbalvereniging Wilhelmus, waar de dag feestelijk werd geopend met het speciale themalied Pasapas van Kinderen voor Kinderen. Iedereen danste vrolijk en zong luidkeels mee! De rest van deze zonnige, maar frisse ochtend stond daarna geheel in het teken van sport en spel.

Bij terugkomst op school werden de Koningsspelen afgerond met een heerlijke welverdiende lunch!

Wij kijken terug op een kleurrijke (oranje!) en sportieve dag. Met veel dank aan de organisatie (de Oudervereniging) en de vrijwilligers van de dag!

• Foto koningsspelen 2
  • Foto koningsspelen